מגמת ניהול השיווק

 

תלמידים יצירתיים החושבים "מחוץ לקופסה" יזמים וחוקרים, יוכלו להביא לידי ביטוי יצירתיות
ואותנטיות בחיבור שבין עולם העסקים לבין הלימודים בתיכון.
התלמידים יוכלו להשתמש במקצוע "שיווק וקידום מכירות" כאפיק לפיתוח האישיות, תוך רכישת
מיומנויות תקשורת בין -אישית ועמידה בפני קהל.
בעידן הטכנולוגי תדמית ודימוי הם מושגי מפתח. מנהל שיווק צריך לדעת לקרוא את המפה העסקית
בסביבתו, לנתח את התנהגות הצרכן, לבצע מחקרי שוק ולהפיק תובנות לקידום העסק.

למה כדאי ללמוד במגמה?

  • רכישת ידע בתחום ניהול השיווק וקידום המכירות, תוך פיתוח מיומנויות עמידה בפני קהל ויכולות מכירה. ישנה מורכבות רבה ביצירת תדמית לאדם או למותג, והלימודים מאפשרים הבנה מעמיקה של התחום.
  • לימודי המקצוע משלבים עניין ורלוונטיות לחיי היום יום: גם התנהלות צרכנית נבונה וגם בנייה של מהלכים שיווקיים.
  • הלימודים מאפשרים לחקור מוצרים ושירותים קיימים. שיתוף הפעולה ועבודת הצוות במהלך החקר, מסייעים לרכוש מיומנויות הנדרשות במאה ה- 21.
  • הבוגרים יוכלו להמשיך את לימודיהם בכיתה י"ג

מה כוללים הלימודים?

  • עקרונות השיווק: לימודי היסוד של המגמה תוך שימת דגש לעריכת מחקרי שוק.
  • התנהגות צרכנים: לימוד מעמיק של מניעי הצרכן, תהליך הקנייה וביטוי התנהגות לאחר הקנייה.
  • פרסום וקידום מכירות: לימוד מעמיק של התקשורת השיווקית.
  • ניהול השיווק: לימוד מעמיק של תמהיל השיווק: הפצה, המחרה, מוצר וניתוח הסביבה העסקית.

התלמידים כותבים פרויקט גמר המיישם את התכנים שנלמדו. תהליך החקר "בשדה האמיתי"
מאפשר להבין כיצד לקרוא מפה עסקית ולשמור על פעילות שיווקית מוצלחת על כל היבטיה.

accessibility